C E R I T A H A T I
Saturday, December 3, 2011 • Saturday, December 03, 2011 • 0 comments

Ari tue mase sha balik kampong,

Sha nampak banyak sgt kereta BMW.

Dulu sha xminat sangat dengan kereta jenis macam tue,

Tapi makin lama sha tengok design BMW makin lawa la pulak.

Last2,sha terpikat la pulak dengan design BMW ni.

Kalau sha ade duit sendiri,sha nak je beli sebijik BMW pastu jalan2 dengan BMW tue.

Sha nak bermegah megah dengan kereta tue dekat satu Bandar Melaka.

Kenapa sha pilih Melaka?

Well,dulu memang sha tak suke Melaka coz sha ade kampong yg x best kat Melaka.

Tapi lepas lama tak balik kampung,so bile hantar kak ani balik U kat Melaka ari tue,

Dapat la sha tengok keindahan Melaka tue.

Bersih,cantik,tenang,best la~~!!

Sometimes i wish that I can go somewhere,alone.

Sometimes I wanna go somewhere,without no one knows me.

Sometimes I wanna go to a place far far away from here.

Sometimes I wanna go to a place where no one knows me so I can do whatever I can.

To a place where I have no families,relatives or friends.

Well,yes,I might have tons of problems without them,

But sometimes I would prefer to be at a place where no one knows me.

I guess it would be great if I can do it.

But dreams are dreams.

17 years living in this unique world,

None of my dreams become a reality.

Everybody wants to live in a good life,beautiful reality,

But I guess everybody have to accept that not everybody can lives in a good life.

We might wish everything,

We might pray everyday,

We might think every moment,

But sometimes,

We have to accept the cruel reality.




Welcome to my fantasy webbie. :) bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


i hate cbox. Sorry! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: AISHAH